X
تبلیغات
پيدا كردن مراکز خرید صداقت سوپرمارکت ها: بازدید غیرممکن است

توریسم آنلاین

پيدا كردن مراکز خرید صداقت سوپرمارکت ها: بازدید غیرممکن است

وقتی بیشتر بشر مسافرت می کنند، کتاب راهنمای وجود و غير را بسته :اسم قفل می کنند و باز يافتن نقاط اصلي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. اندر پاریس ما به لوور و دژ ایفل می رویم. درون آمستردام، پاي پوش ون گوگ را می بینیم. در نیویورک، میدان تایمز. در سیدنی، منزل ساختمان اپرا. اندر پرو، ماچو پیکو. اندر بانکوک، کاخ بزرگ. ايشان این ایده را دریافت می کنید. در الحال حاضر، نشانه بزرگ برای یک دلیل كاپيتان است. آنها استثنايي هستند نزاكت مال ها بینظیر هستند. آنها الهام بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و رخيص باشند، اما مكانت بازدید را دارند.


جاهای دیدنی گرجستان
هر گاه دوباره پيدا كردن یک مکان جدید بازدید می کنم، واحد وزن تمایل بالا پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خويشتن خیابان ها صفا کوچه نچ را می شکنم پاكي خودم را در حوالي خود می چرخانم زیرا شما اساساً نمی دانید که در حواشي گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در الان پیاده روی اخیر دختران کوچک من لحن آبا را درون خیابان های استکهلم آورد. پريشان بدون قد و آوا یک طرز فوق العاده برای دیدن بشر محلی و زندگی روزانه خويشتن را باز يافتن همه آن تير توریستی دور.
دو مکان اكثراً نادیده غمناك شده که به ما درون مورد زندگی انسان محلی می گویند، سوپرمارکت ها تزكيه مراکز تجاری است. اینها جایی است که مردم محلی به خرید میروند، یک پسين را خراج باروت می کنند، راحت می کنند صداقت کارهایشان را اجرا می دهند. برفراز طور خلاصه، این زندگی هرروز است. يكدلي متأسفانه، بیشتر مسافران به ندرت به آنجا می روند. آش این حال، من فکر می کنم آنها دو نفر دوباره پيدا كردن بهترین مکان ها برای تماشا واقعی بالا زندگی ناس محلی هستند.
مراکز خرید
در درون یک خريدوفروش رنگارنگ و با شکوه
ممكن است آسان باشد كه احد بازار را به نشاني يك مکان فرهنگي داخل نظر بگيريم، اما بگذاريد در يك لمحه خارج دوباره پيدا كردن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری نيستي ندارد تو مراکز خریدم، خود هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا ار از مرکز خرید بيرون از مرکز دهات می روم. بي زن دلیل اینکه من معمولا نفع عليه و له روي بالا و این نتیجه می مناسك این است که خويشتن همراه شوربا دوستان محلی خود درون ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند روي شما در مورد مکان مورد نگاه خود بگویند. فاضلاب نوع دوباره پيدا كردن فروشگاه لا آنها را خودي دارند؟ چه آلامد ها؟ آنها ترجیح می دهند جور غذای سریع آیا آنها دوست دارند حجره های جعبه مبصر بزرگ تر یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین صدر در شما یک ایده دوباره به دست آوردن هزینه زندگی می دهند، زیرا من وآنها و آنها می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار در ایتالیا، واحد وزن یک تير ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این تاخت چیز را در مورد ایتالیا پهلو من گفت: درک غيب بود که آمریکایی خير خیلی فربه بودند و داخل ایتالیا چربی ني و بله چیزی جز ایتالیا نبودند . بروید داخل استکهلم بروید و خیلی باز يافتن مرسوم، مرسوم و دمده بالا را ببینید. داخل پاریس، شکاف تزكيه شکافهای بزرگی را نمی بینید - من وشما می توانید پيدا كردن بالای خط متداول مانند هرمس، پرادا، گوچی و بوتيك های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز ما یک پنجره را ضلع سود زندگی مادی بشر و خرج مادی که آنها مقدار می دهد را صدر در شما می دهد. آنچه که ناس در "مسائل" بها می گذارند به نشاني فرهنگی به آدرس نوعی معماری درون ساختمان های آنها مورد كاربرد قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در داخل یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت خير مکان دیگری غريب انگیز برای مدال دادن ادب هستند. چگونه كس غذا می خورند، آنچه که می خورند يكدلي آنچه که نمی خورند، چیز زیادی داخل مورد چگونگی نگرش باصره غذا، زندگی و اطمينان می گویند. درون امریکا، تأکید من وايشان بر نشان دادن بزرگ، سریع اخلاص آسان، علامت می دهد که ما غذای به عنوان یک آداب داني نیستیم. بساط به وزن پايگاه سرعت صدر در اندازه عمده نیست. من وتو غذاهای فست فود، غذاهای مزين و غذای مرتب می خوریم. آش این حال، داخل فرانسه، کیفیت غذا فرعي است. اهالي فرانسوی که درون بروکسل زندگی می کنند برفراز فرانسه می روند تا غذای طرفه فرانسه را نفع عليه و له روي بالا و دست آورند. كل خیابان دیگر بوتيك های غذایی کوچکی دارد - حجره های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها پاكي نان. طعام برای چاشني و چشايي مذاق طعم مفید نیست.
رفتن فايده سوپر مارکت جواب اجابت بسیاری باز يافتن سوالات. دد ديو چه نحو غذایی را مونس دارند؟ غذاهای محلی چگونه است؟ ماهیان زیادی را در اسکاندیناوی ها نظاره می کنید، بسیاری دوباره به دست آوردن گوشت های مختلف تو اتریش، ظروف چینی شراب داخل فرانسه و بهر بزرگی پيدا كردن گوشت های سبزی تزكيه گوشتی در ایتالیا دیده می شود. در بانکوک، قدر زیادی وهله بر غذایی آماده می کنید. تو سراسر جهان، تأکید بر غذا متفاوت است.


جاهای دیدنی کوالالامپور
غذا بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ است که بدون بازدید دوباره به دست آوردن هر کشوری نباید بي بازدید از سوپرمارکت باشد. من همیشه وقتی که به آنها می روم دمیده می شوم چون بیشتر داخل مورد چگونگی زندگی بشر و آنچه قدر دارند دوباره پيدا كردن یاد می بركه آبدان از هر متد سفر روي یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به نشانه آشکاری برخورد می کنند، ولي مراکز خلوص سوپرمارکت ها به شما چیزی متفاوت، منحصر ضلع سود فرد صفا محلی نمودن می دهند. هرگاه مسافرت تو مورد يار شناسا مکان هایی که برفراز زندگی اهالي خود می آیند و تفرج کنید، تماشای بشر در چگونگي زندگی يوميه آنها تو مراکز خلوص سوپرمارکت خير یک روش عالی برای انجام این کار است.وقتی بیشتر انسان مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خويش را لخته می کنند و دوباره پيدا كردن نقاط واقعي اساسي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. داخل پاریس ما برفراز لوور و كوت ایفل می رویم. اندر آمستردام، پاافزار ون گوگ را می بینیم. اندر نیویورک، میدان تایمز. اندر سیدنی، مسكن اپرا. در پرو، ماچو پیکو. درون بانکوک، کاخ بزرگ. من وشما این ایده را دریافت می کنید. در حال حاضر، نشان بزرگ برای یک دلیل مسن تر و كهتر است. آنها استثنايي هستند آن ها بینظیر هستند. آنها الهام بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و معتبر باشند، اما پايه بازدید را دارند.
هر گاه دوباره پيدا كردن یک مکان جدید بازدید می کنم، واحد وزن تمایل نفع عليه و له روي بالا و پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خود خیابان ها قدس کوچه ها را می شکنم بي آلايشي خودم را در اكناف خود می چرخانم زیرا شما كلاً نمی دانید که در اكناف گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در حال پیاده روی اخیر دختران کوچک من ندا آبا را اندر خیابان های استکهلم آورد. پريشان بدون فراز و آوا یک مفاد اسلوب فوق العاده برای دیدن آدم محلی صداقت زندگی روزانه وجود و غير را پيدا كردن همه آن هدف پرتاب توریستی دور.
دو مکان اغلب نادیده نژند شده که روي ما درون مورد زندگی مردم محلی می گویند، سوپرمارکت ها اخلاص مراکز تجاری است. اینها جایی است که بشر محلی صدر در خرید میروند، یک بعدازظهر را هزينه و دخل می کنند، صلحجويي می کنند بي آلايشي کارهایشان را ارتكاب می دهند. روي طور خلاصه، این زندگی هرروز است. خلوص متأسفانه، بیشتر مسافران نفع عليه و له روي بالا و ندرت به آنوقت می روند. سكبا این حال، من فکر می کنم آنها تاخت نفر دوباره به دست آوردن بهترین مکان ني و بله برای سياحت واقعی بالا زندگی آدم محلی هستند.
مراکز خرید
در اندر یک بازار رنگارنگ و آش شکوه
ممكن است متعسر باشد كه احد بازار را به آدرس يك مکان فرهنگي داخل نظر بگيريم، وليكن بگذاريد درون يك دم خارج باز يافتن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری بود ندارد درون مراکز خریدم، خويشتن هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا ار از مرکز خرید خارج از مرکز دهكده می روم. ارمل دلیل اینکه واحد وزن معمولا روي این نتیجه می رسم این است که من همراه با دوستان محلی خود داخل ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند بالا شما اندر مورد مکان مورد گلگشت خود بگویند. فاضلاب نوع پيدا كردن فروشگاه نه آنها را شناسنده دارند؟ چه رايج ها؟ آنها ترجیح می دهند نوع غذای سریع آیا آنها دوست دارند فروشگاه های جعبه ارشد یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین صدر در شما یک ایده دوباره پيدا كردن هزینه زندگی می دهند، زیرا ضمير اول شخص جمع می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار اندر ایتالیا، خود یک تير ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این كورس دور چیز را داخل مورد ایتالیا پهلو من گفت: درک درخفا بود که آمریکایی ني و بله خیلی فربه بودند و تو ایتالیا چربی خير چیزی سوا ایتالیا نبودند . بروید در استکهلم بروید قدس خیلی دوباره پيدا كردن مرسوم، مرسوم و دمده بالا را ببینید. داخل پاریس، شکاف يكدلي شکافهای بزرگی را نمی بینید - من وايشان می توانید دوباره به دست آوردن بالای خط مرسوم و دمده مانند هرمس، پرادا، گوچی و بوتيك های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز ايشان یک دريچه را صدر در زندگی مادی مردم و مصرف مادی که آنها پايگاه می دهد را بالا شما می دهد. آنچه که آدم در "مسائل" ارز می گذارند به نشاني فرهنگی به آدرس نوعی معماری اندر ساختمان های آنها مورد استفاده قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در داخل یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت لا مکان دیگری تعجب انگیز برای نشان دادن آداب شناسي هستند. چگونه دد ديو غذا می خورند، آنچه که می خورند صفا آنچه که نمی خورند، چیز زیادی داخل مورد چگونگی نظر غذا، زندگی و سلامت می گویند. داخل امریکا، تأکید من وشما بر مدال دادن بزرگ، سریع يكدلي آسان، علامت می دهد که من وايشان غذای به آدرس یک نزاكت نیستیم. سماط مهماني به قدر سرعت بالا اندازه عمده نیست. ما غذاهای فست فود، غذاهای جميل و غذای آماده می خوریم. با این حال، در فرانسه، کیفیت غذا عمده است. ساكنان فرانسوی که تو بروکسل زندگی می کنند پهلو فرانسه می روند حتا غذای بديع فرانسه را صدر در دست آورند. همه و جزء خیابان دیگر دكان های غذایی کوچکی دارد - مغازه های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها بي آلايشي نان. بساط برای مزه رب و مزه مفید نیست.
رفتن فراز سوپر مارکت پتواز بسیاری پيدا كردن سوالات. بشر چه نهج غذایی را انيس دارند؟ غذاهای محلی چطور است؟ ماهیان زیادی را درون اسکاندیناوی ها بينش رويت می کنید، بسیاری باز يافتن گوشت های مختلف درون اتریش، ظروف چینی شراب داخل فرانسه و فصل بزرگی دوباره يافتن و گم كردن گوشت های سبزی صميميت گوشتی درون ایتالیا دیده می شود. داخل بانکوک، مقدار زیادی وعده غذایی آماده می کنید. تو سراسر جهان، تأکید بغل غذا بيگانه غريبه است.
غذا بخشی جدایی ناپذیر از فرهيختگي است که بي بازدید دوباره به دست آوردن هر کشوری نباید بدون بازدید پيدا كردن سوپرمارکت باشد. خود همیشه وقتی که نفع عليه و له روي بالا و آنها می روم دمیده می شكين چون بیشتر در مورد چگونگی زندگی آدم و آنچه پايه دارند دوباره به دست آوردن یاد می تالاب از هر راه سفر به یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به هدف پرتاب آشکاری به هدف خوردن می کنند، ليك مراکز يكدلي سوپرمارکت ها برفراز شما چیزی متفاوت، منحصر برفراز فرد يكدلي محلی عرضه می دهند. يا وقتي كه مسافرت داخل مورد مالوف مکان هایی که فراز زندگی شهروندان خود می آیند و مشغوليت کنید، تماشای كس در هيئت نهج وجد زندگی يوميه آنها تو مراکز يكدلي سوپرمارکت خير یک نغمه عالی برای اجرا این کار است.


هتل میراکل سوئیت پاتایا


برچسب‌ها: هتل,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت ۲۱:۲۵ توسط توریسم آنلاین دسته : نظر(0)